Living for the day, worries far away

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
 
Söndag.. sista dagen på Lovet.. och ja jag längtar faktiskt lite till morgondagen!
vill träffa mina underbara vänner igen!
 
Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning
 
Dagen har rullat på Moa red Bojsen i förmiddags, det var en otroligt pigg Bojsen som sprang runt på fältet idag :P
nu på em har jag ridit mina prinsessor :) båda fick ett pass på banan.. duktiga var dem båda 2 :)
 
Från det ena till det andra.. såg Mamma Mia igår! filmen då asså! själva berättelsen är väll lite si och så..! men Musiken! det år så man blir stolt över att kalla sig svensk!! ABBA.. Amazing
Amanda Seyfried som spelar Sophie.. är ju grym som få!
Inte nog med att musiken är awesome... snacka om sommar känsla man får!!
Grekland med sina vita stenhus, vackra sandstränder och de klarblåa havet!!
 
Åh vad jag vill ha vår...! slippa denna kylan ( som för visso inte är så extrem iår!) tacka gud för globaluppvärmning!!
men lite mer sol och lite mer värme hade faktiskt inte skadat... men jag ska inte klaga... vi bor ju ändå i norden och skulle i värsta fall kunna haft massor av snö där ute! så jag klarar mig med detta väder ett tag till...
 
Nu blir det How I met your mother och 2 ½ män!...
puss på er.. och kom ihåg
Live, Laugh, Love!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0