Make it last forever, Friendship never ends....

We'll only be making it right 'cause we'll never be wrong
 
Om ditt hjärta slår
kommer jag vara med dig vännen vart du än går
God fortsättning på er alla nya och gamla läsare! Nu fortsätter vi på denna galna resan som jag skulle vilja kalla MITT LIV!!! 20år har passerat och på olika sätt format mig till den personen jag är idag!
känner just nu att livet kan knappt bli bättre! jag lever min dröm!
 
*2 fina tävlingshästar i stallet som bara väntar på att få ut och briljera på tävlingsbanorna!
*Finaste och bästa Familjen/Släkten
*En pågående utbildning som skall genomföras och sen ska jag minsann hitta ett jobb!
*Pricken över i:et har jag de bästa vännerna i världen!!!
Vad mer kan jag önska?!
 
Nyår då hur blev det... hade faktiskt en Fest på G... men blev inget av det, så jag bestämde mig för att avsluta detta fantastiska året på samma sätt som det började!
Hos pappa! det blev en trevlig kväll med hela familjen... det vad jäklar inte igår vi var samlade.
 
Idag har jag Ridit mina 2 prinsessor.. oj så fina de är!!! träningarna drar igång nästa vecka :D!
tror faktiskt att La Vesta får vara med på första Dressyrträningen! vill inte pressa Madenta så hon får vänta lite till
men sjukt fin är hon också! Red på Kandaret idag! och just nu vill jag bara anmäla mig till en tävling och starta!!
självklart måste hon bli mer genomriden och elastisk men fina hästen!! åh! :)
La Vesta var finare än någonsin.. red på bett idag! hon accepterar inte det helt inu... men vi jobbar på det!
vi har ju varit där förr ;)
 
Fina vän! låt oss fortsätta denna resan!!
Magkänslan säger att detta är bara början på en lång vänskap! :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0