Varför vill du riva ner mitt stängsel....

Men ser det ut som om jag lackar,
nej mer som om jag tackar dig
För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter bara i regnet
Du behöver inte alltid vara stark.. men när de kommer till dem som vill dra ner dig, då handlar det bara om avensjuka!
så när ni möter dessa människor... le lite extra..! på så sätt visar du dem att det hjälper inte att försöka dra ner dig!
 
Lördag idag då... kvällen är inte bestämd än... vi får se ;)
Red Madenta på fältet... helt okej underlag faktiskt... men tyvärr ska väll minusgraderna hålla i sig. :(  men på med massa klader så överlever vi nog :P
Madenta var iaf fin! gjorde ett försök till galoppombyte! ja jäklar hon förvånade mig och bytte!
inte klockrent såklart... men bara att hon fattade vad jag ville :)
bytena ska ju påbörjas och styrkan ska komma.. sen får vi se om det blir ngn MVB debut iår!
 
Imorgon ska båda prinsessorna ridas! blir fältet... ridbanan är på tog får hård! :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0