We'll never fade away...

Have a good time and stay positive, You only get one life, no replay
 
A chapter ending but the stories only just begun
A page is turning for everyone
So excited I can barely even catch my breath
 
I'm moving on, Letting go
Holding on to tomorrow
I've always got the memories while I'm finding out who I'm gonna be
We might be apart but I hope you always know
You'll be with me, wherever I go!
 
I'm in the mood to live a higher life...I'm focused im ready
 
Slutet på Januari... och det går inte att sjukta det framför mig längre.
Jag vill verkligen komma igång och har så mycket mål för detta året.. och eftersom jag inte vet hur framtiden se ut så måste jag passa på att leva detta livet nu!
Jag pratar såklart om "hästeriet". I Mars känner jag att jag vill sätta igång med tävlandet! och då ska båda hästarna vara i form! det vet jag av erfarenhet att det tar ofantligt mycket tid och den tiden är jag mer än villig att lägga! Dock kan ni säkert räkna ut att en del saker måste stå till sidan... och då pratar jag såklart om allt festande!
Hela hösten/vintern har jag kunnat festa till det på helgerna.. utan att kunna trimma mina hästar på topp dagen efter. men ska jag tävla måste jag återgå till mitt ordentliga liv ;)
Jag vet inte hur det kommer att bli, men oavsett vet jag att det kommer bli bra! och mina fina vänner kommer förstå! Ibland är våra liv bara för olika!
Men jag ska absolut försöka klämma in så mycket socialt liv jag bara kan!.. Jag ska göra mitt bästa för att leva att dubbelliv!!!
 
Onsdag!
Konsthuset hela dagen! oj vad jag mår bra där ^^
Började med Kroki, känndes helt okej.. bilderna blir ju bättre och bättre! övning ger ju färdighet sägs det ;)
Efter Lunch blev det lite snack inför kommande skolsök... gäller inte mig då jag inte är intresserad!
men nyttigt att lyssna iaf :)
Sen blev det bussen hemmåt! Träffade fina Siri på Bussen :) saknat dig min pingla!
 
Nu ikv har Lavesta ridits på banan... använde bett idag.. skulle jag aldrig ha gjort... usch.. hon gillar det inte!
men då blev det till att jobba 100% med sätet och benen! vilket hon såklart lyssnar awesome på...!
men hon får nog behålla sitt hackamore! går ju så bra på det :)
men vetrinären ska till Ilona snart.. så tänkte att de kunde kolla munnen på henne :)
jag trycker helst inte i fingrarna i mun på den "skräcködlan" .... haha som Ilona kallar henne ;)
 
Imorn Ska mina byxor bli klara!!! sen ska vi kolla vilket tåg vi ska boka inför nästa fredag... drar till Köpenhamn!
Mode mässan!! det har sina fördelar att plugga textil! ^^
Sen kommer Maja och rider Bojsen.. sen ska mina fina prinsessor ridas... blir en sen kväll imorn också
Igår hade hag ridit klart vid 20:30... blir väll desamma imorn :)
men jag gillar´t!
kan ju inte slösa bort livet med att inte göra något!!
 
puss på er.. nu ska jag chilla vidare och sen sova! en sak till som är bra med att hålla igång till 21 på kvällarna... sover som en bebis... efter duschen typ vid 22 ;)
 
 
Fina vänner som gett mig så sjukt mycket!
Hur ska jag någonsin kunna ge tillbaka allt det jag får?!
 
Full å Glá... :D
 
Tillsammans ska vi kämpa!
Nni är här för mig 24/7 så därför vill jag finnas där för er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0