You cannot change what we have become

We are the fire burning in the world
we gonna light up the darkest night
we are the kids with the hungry hearts
and they can never keep us a part
You've built your wall so high
That no one could climb it, But i'm gonna try
 
Äntligen lite ström i Härnestad! De e sjukt hur beroende iaf jag är av ström!
visst lampor går ju att ersätta med ficklampor och ibland ljus... men i mitt fall har vi inte äns tillgång till vatten!! pumpen går på ström!
så här satt jag och väntade.. med hästarna ute i hagen och hinkarna i stallet var tomma... men hade turen på min sida så när jag väl gick ut i stallet så kom den älskade strömmen! dags att jobba effektivt få mycket gjort på så lite tid som möjligt!... vet ju aldrig om vi får behålla strömmen ;) men än ser det ljust ut!! ;)
 
Jimmy har varit här och jobbat med Bojsens box... det börjar likna något :) snart kan han nog flytta från sin provisoriska box :P
 
Madenta fick tyvärr vila idag.. hade planerat ett eftermiddags pass på henne, men åkte till Eko och när vi kom hem så kom vi till ett väldigt mörkt Härnestad! inte en lampa så långt ögat nådde!... kan bli lite trixit att ta sig in i stallet och hitta allt (aja har ju gjort det förr i mörkret men nej vi sket i det ikv)
imorn blir det förmiddags pass för damen!
 
La Vesta gick gå på Banan.. hoppade ett litet skutt på volt! sjukligt nyttigt för henne! fröken rusa före, över och efter är tillbaka... haha nej så illa är det inte men hon är så galet laddad och pigg.. men hon klarade uppgiften :P
Imorn blir det fältet för henne!
 
Fredag imorgon.. sista Fredagen på Jullovet och jag ska minsann bara chilla i stallet hela dagen precis som förr!!!!!!
tror faktiskt att jag ska vara duktig och putsa, frisera hästarna massor av "tussar" här och var som ser förjävliga ut!
Nästa vecka börjar plugget! sen rullar vi in i rutinerna igen! Dressyrträningen drar igång nästa Fredag! och innan vi vet ordet av så drar säsongen igång igen!
vill verkligen komma igång med alla rutiner igen! bli effektiv osv!
 
Mina prinsessor!Sjukt att jag har dessa underbart fina hästarna i mitt egna stall! tänte faktiskt bjuda på en beskrivning av mina 4 guldklimpar.. ni läsare har ju faktiskt blivit fler och förstår att det kan bli rörigt nu! för nu drar säsongen igång igen med nya mål och möjligheter!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0