Det räcker att du ler mot mig så kapitulerar jag

Större än vi är nu lär vi aldrig bli
 
Jag kan göra vad jag vill, 
Så länge jag bestämmer mig för det, Så tar jag mig dit, 
 
Onsdag!
Ledig idag.. men jag hade hellre suttit i den där gula skåpbilen och leverarat paket till trevligt folk :)
men både de på KGT och AF säger att jag måste vänta på godkännande pga försäkring osv!
så det är bara att vänta :O
 
Igår vad jag hos Jobbcoachen, hade föreläsning... om att hitta dolda jobb (såna som inte finns på annons!)
hallå ja ett sånt har jag redan på G ;) så leta jobb och skicka spontanansökning var ju inte riktigt min grej.. men de tyckte inte coacherna.. efter föreläsningen var det lunch.. jag skuttade iväg till AF lämnade papprena och sen gick jag tillbaka, fick svaret att -"du kan läsa på om företaget du vill jobba på"
klockan närmade sig 14 och jag haffade en coach och sa att jag skulle fixa med papprena till AF..
hon sa -"okej gå du dit, sen kan du åka hem!"  Yes lixom!
13:56 kom tåget ifrån Hässleholm och min saknade vän Alexander kom!
Det blev lunch på stan och massa prat! det är ju för fasen en hel månad sen vi sågs sist :O
 
runt 16 åkte jag hem, kl 17 skulle det komma en spekulant på La vesta.. samma tjej som va här förra veckan :)
bra gick det och jag håller tummarna på att det är positivt när hon ringer mig och ger svar!
de hade nog passar riktigt bra ihop, La vesta ser ut att trivas med henne på ryggen :)
 
Just nu sitter jag och planerar och skickar ut inbjudningar... tänkte dra ihop en Grillkväll sen 19 :)
igår när jag och Alexander gick in på Trendie så mötte vi Elina.. och tanken slog mig att vi kanske ska ha en liten reunion vårat härliga gäng från skolan.. och några härliga människor till :P
 
Imorgon är det Torsdag och jag är tillbaka hos coacherna... får se vad de har att erbjuda :P
känns jävligt meningslöst att gå dit! men cash is king!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0