I’m on top of the world, ‘ay, Waiting on this for a while now

I’ve had the highest mountains
I’ve had the deepest rivers
You can have it all but life keeps moving

I take it in but don’t look down
 
Onsdag! börjat dagen med visning på La vesta! bra gick det minsann!! hoppas hoppas!!
Madenta skrittades en runda, min fina vad jag blir glad när jag sitter på hennes rygg!
 
Snart ska jag äta och vid 4 kör jag till Horna! dags att styra "min" KGT bil mot Lidköping!! börjar känna till vägarna ganska bra nu haha! igår körde jag hela hemvägen utan stopp ;)
Ikväll har jag sällskap med mig :) En kompis från plugget ville hänga med... det tackar jag för.. måste medge att även om jag trivs med jobbet så kan 10 timmar vara lite ensamt ibland.. och man kan ju inte direkt ringa folk när de blir drygt.. då brukar klockan närma sig runt 12 och då sover alla som skall jobba dagen efter ;)
men radion brukar spela bra musik så det "rullar på" hehe
det är väll egentligen bara de där 15milen på E4an som blir lite enformiga haha!
 
Ikväll kommer Moa, hon ska rida igenom Bojsen.. tävling på Söndag!! :D
Festen på Fredag är inställd.. vet fortf inte om jag ska jobba... hoppas på att få mina papper idag när jag kommer till KGT i hlm!
 
ne nu ska jag stänga datorn.. puss på er och va rädda om varann!
 
Vädret igår var ju helt okej :P lite förseningar i Jönköping pga många prover som skall kollas.. gjorde att jag kom iväg lite senare till Lidköping... men när jag rullade ner för en av de många backarna så möttes jag av denna utsikt! helt okej!!! helt okej ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0