I’ve learned the hard way, accepting the past

I was the girl that got lost
I’ve got my feet back on the ground
Måndag!
Skuttade iväg till Jobbcoachen.. satt och lyssnade på halva föreläsningen men när det blev rast pratade jag med en av coacherna.. vi kom framtill att jag behövde inte sitta där och "söka jobb" så jag fick åka hem!!
Jag fick dock beröm över att jag redan suttit här en vecka och bara väntat,, men ändå gjort saker, typ varit på föreläsning osv.. många sitter ju hemma och slöar ist  ;)
Så när jag får mina papper ska jag lämna en kopia till Jobbcoacherna och lämna lite "stuff" sen drar jag!! puss och hej lixom!
 
Nu till helgen!
Lördag: Jag, Mamma & Katarina åkte in till stan en sväng..
träffade Ida och Julia från konstlinjen :D sen gick vi runt lite på stan.. och vem träffar man om inte min förhoppningsvis blivande arbetsgivare...  Andreas eller "Ante" som de kallar honom ;) haha trevlig människa de där :)
Senare på kvällen mötte jag upp Emelie som jag träffat hos jobbcoachen.. Mamma och Katarina åkte hem, men vi fortsatte! fixade varsin Cider och letade upp Rinkaby gänget som hade kommit :)
Laban, Tobbe & Oliver.. blev en trevlig kväll
älskar Emelies kommentar...
-"Men det är ju Robin Lagerström!!
-" Eh.. Laban?.. Ja!"
-" amen han känner jag ju sen innan.. typ när vi var 14-15år"
-"haha ja världen är liten ;)"
 
Tyvärr fick Emelie sticka ganska tidigt, men hon kommer nog på min Fest så vi tar igen det :P
Jag hängde med hela kvällen... vi hoppade på bussen i stan runt 3.. sen hoppade de av i Rinkaby medans jag fortsatte till Åhus där mamma hämtade mig :)
 
Söndagen blev lugn. hade hovslagaren här till La vesta, Madenta reds på fältet.. galet fin! :)
sen fotade vi lite i det fina vädret.. dock inga bra bilder på Madenta då hon va lite sur över alla flugor... men Hoppsan hon är alltid glad över uppmärksamheten!!
 
Idag sitter jag här och väntar på mitt brev.. men det lär väll inte komma förrän imorn.
men det går bra nu.. Pappa ringde innan Ante hade ringt och frågat om jag var intresserad av en annan uppgift under praktiktiden..
kan kort säga att jag har ringt Ante och tackat Ja!... men vi får se för det var väll inget bestämt än.. ;)
men "Det går bra nu!"
 
Ikv kommer Moa och rider Bojsen, jag ska även rida mina fina hästar och hämta Hö... men det får vänta iaf ridandet... +30 grader och sol är inget att rekommendera, red i +25 och sol igår.. svetten rann,, men sjukt fin va hon (vi måste ju vara förberedda för alla väder när det ska tävlas) men idag väntar vi till kvällens svalka och att flugorna har somnat :P
 
Älskade gullponny!  Hela mitt liv har jag drömt om en sån där liten ponny och att få följa den ända från födseln... Denna lilla stjärna har jag sett sedan hon var 3dagar gammal och när försäljning blev aktuellt... slog vi till!
nu är hon 4år och varit min sedan hon var redo att flytta ifrån sin mamma!  som btw var den första ponnyn jag red på ridskolan när jag började som 4åring!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0