jag vill inte ha en annan värld

förstod inte vad alla såg
men nu ser jag
det spelar inte längre nån roll 
 
Torsdag... en ny dag på Miroi
förmiddagen bestod mest av att knyta kontakter.. haha! traggade en del med de trevligt folket :)
skulle skriva ett PB under tiden... sagt och gjort.
Jag och Mikael gick och krängde lite god mat på lunchen!
sen var det dags att ha föreläsning.. redovisning av hemuppgiften och sen sa vår coach.. nu får ni gå hem!
vi bara "What?!"... ja det är torsdag och inskolning av de nya deltagarna... och idag är dem 17st så alla coacher kommer behövas! så ni kan åka hem!
 
yes lixom :D
några timmar tidigare hem, perfekt!
nu ikv har jag ridit Madenta som var helt underbar att rida :D
nu är Semestern snart över så dags att dra igång rutinerna.. jag ska komma igång med ridningen ordentligt igen! deras vila har varit nu!
jag går och väntar på spekulanternas svar.... Snälla köp La vesta, hon förtjänar det!! ;) jag känner mig lika trygg med båda ryttarna/familjerna så ett positivt telefonsamtal hade suttit fint nu :)
 
Imorgon är det Fredag.. ny dag på Miroi men jag går och hoppas på de där brevet från AF/försäkringskassan.. att jag kan få börja på KGT... orkar seriöst inte med Miroi just nu!!!
deras föreläsningar.. asså sovpiller i teoriform! haha! och leta jobb känns ju sådär...
men jag tar mig igenom det.. hittar några vänner på vägen lixom ;)
 
puss på er så ska jag chilla vidare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0