men jag vill inte ha en annan värld

They say I'm caught up in a dream
 
I can't tell where the journey will end
But I know where it starts
 
All this time I was finding myself
And I didn't know I was lost
 
Oj inte bloggat sen i Onsdags :P
Träffade My i Ronneby! :D alltid lika trevligt :)
 
Torsdag: Jobbcoachen.. sjukt seg förmiddag men eftermiddagen blev bra!.. dels för att jag fick chansen att knyta kontakter, det kommer jag går folk hela tiden då vissa har individuell coachning och bara är där ibland, medans vi "nya" är där 8timmar 4dagar i veckan :P
Sen började min Mobil ringa!! först ett säljarjobb.. hade en intervju på telefon, och allt kändes okej så vi bokade in ett möte som skulle va till helgen.. men hon skulle återkomma med tid osv.
Sen ringde Pappa.. han hade ringt och pratat med dem på KGT.. jag var välkommen dit imorgon (Fredag) kl 07:00!
bokade in det.. sa till en av coacherna att jag skulle på intervju/provjobb!
kvinnan med säljjobbet ringde tillbaka och vi bokade in en eftermiddags intervju på Fredagen..
Sen åkte jag hem!
kl 19:00 åkte vi till Hamnfesten! Perikles stod för musiken... -"Var ska vi sova i natt"  
Tack för en trevlig kväll med trevligt folk :) dock åkte vi redan runt 22.. men min väckarklocka skulle ringa 05:00! haha!
 
Fredag: hoppade ur sängen 05:00, vid 6 körde jag mot Hässleholm!
och kl 7 började jag.. träffade Erik som jag skulle följa med under dagen, vi började sortera och packa in i bilen.. och runt halv 10 var vi ute på vägarna.. med mig bakom ratten!
vi styrde paketbilden mot Tollarp och sen fortsatte vi.. b.la Degeberga, Yngsjö, Åhus & Rinkaby.. 17:20 var vi tillbaka på KGT och där blev det lite mat och sen körde jag hem!
18:30 var jag i Härnestad igen! (hade ringt och avbokat min andra jobbintervju) vid 21 skickade Siri och frågade om jag ville till Hamnfesten... Självklart!!
tanken var att jag skulle köra.. men Mamma blev sugen på att följa med så självklart fick hon det!
taggad som sören åkte vi dit.. korkade upp en Cider och skålade med Siri!
Efter ett tag kom fler av mina underbara vänner... Rinkaby gänget! :D
Robin, Laban, Tobbe, Oliver och Sandra! kvällen blev sjukt awesome! träffade även andra grymma människor!!
kl 2 stängde dem.. men som ni vet så är vi i vårat gäng sämst på att tajma vårt drickande och de där pratstunderna.. så kvart i 2 inledde jag och Robin en diskussion.. haha! välbehövligt men asså seriöst 15min innan de stänger! haha inte första gången lixom.. men när kl var 2 kommer vakten.. och vem ´är det om inte Sebastian.. min hovslagare haha! (han jobbar extra som vakt) så jäkla klockrent!
det var bara att resa på sig, tack för kvällen och sen gick vi tillbaka till gänget... då var det dags för fyllemat elr ja för dem... jag, mamma och Siri åkte hem!
 
Lördag:
Lite ärenden i stan på förmiddagen, sen red jag Madenta och kl 5 var vi i Rinkaby.. dags för Linas 18.års kalas!!
träffade släkten, och några vänner till deras familj.. som jag också känner ganska bra nu ^^ haha!
vid 9 gick jag, Lina och hennes kompisar hem till Robin.. han hade så snällt lånat ut sitt hus till oss! haha!
han skulle ändå inte va hemma ;)
Det blev en galen kväll med kanske lite för mkt alkohol... :P men jag tackar för det och när jag vaknade på morgonen av att Anne ringde (som vi hade bestämt) så hade Lina och hennes kompisar gått hem sen länge, men Robin och Laban var där.. de hade kommit vid 3 tiden.. minns att jag hann hälsa på dem innan jag gick och la mig ;)
Anne kom och hämtade mig.. sen åkte vi hem till mig.. Maja skulle rida Bojsen!
 
Ja typ så har min helg varit! :D helt awesome.. precis som vanligt!!
 
nu är det Måndag och jag har varit en halvdag hos jobbcoachen.. sen gick jag till AF och fixade med papper.. sen körde jag till KGT och fick papprena påskrivna.. och imorgon lämnar jag in ansökan om praktik!
och när den är över så hoppas jag att jag kan stanna på KGT! känner redan nu att jag kommer trivas.. har varit där 1dag och direkt när man kommer in på kontoret så är alla glada och så välkomnande! :D sånt folk vill man jobba med/för!!
och hallå köra runt i en sån gul DHL skåpbil är ju inte fy skam! haha!  
 
Jag och Siri... min lilla Partypingla!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0