Det kommer aldrig va över för mig

Everything is about to change
We face tomorrow as we say goodbye to  yesterday
A chapter ending but the stories only just begun
A page is  turning for everyone
Måndag!!
Ärenden i stan hela förmiddagen, sen blev det skola på eftermiddagen! snabbt gick det och vips så satt vi och väntade på att kl skulle bli halv 7 så vi kunde vara vi Tivoliparken och starta grillen.. det blev en trevlig kväll med klassen... kvalitétstid!!!
imorgon är det Redovisning och städning på schemat.. sen blir det även tårtkalas på konst! :D
jag och My gick dit en sväng idag.. och jisses de har plockat undan allt! ateljérna är borta och alla fina konstverk och nerplockade!! lite deppigt, men de slutar ju också
 
men nu ska jag gå och lägga mig! puss på er <3
 
Kommer sakna detta gäng ^^
 
 
Annas fina Basset hund vid namn Alice fick följa med till parken!... äntligen fick man träffa denna goding, har hört så mkt fint om henne och det stämde verkligen.. en tjej med stark personlighet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0