Du är mitt liv mitt allt

Vår kärlek är stark
ett osynligt band
som håller oss till varann.
Vår saga blev sann
som genom ett under
när vi två fann varann
 
Gärds dag 2 idag åkte vi tillbaka till Gärds.. Revansch sugen som få var jag!
LA:3 startade jag och det kändes bra :) 67,1% fick vi.. riktigt bra % men eftersom motståndet höll väldigt bra standard vilket gjorde att vi kasade ner i resultatlistan... missade placering.. typ precis ;)
men kan säga att av 33 startar var 28st över 60%! det är bra i Regional LA:3... kul med sådant motstånd! allt kan hända lixom :P
 
vi hann med en snabbis till Eko, sen blev det en Mc flurry på Mc Donalds ;) och vem träffar vi där om inte Taxi Göran :O WTF! men denna gången hann vi byta några ord innan han skulle springa in och äta för att sedan ge sig ut på vägarna igen... Trevligt prick :P
 
Sen blev det visning av La vesta.. och jag kan kort säga... Snälla köp henne!! asså la vesta gick så fint!, verkade helt avslappnad med denna tjej på ryggen! wow! men jag kan inget göra... bara vänta på hennes samtal och hoppas att hon berättar det jag vill höra ^^
 
vid 7 åkte jag till Älleköpinge, skulle prata med Fanny, Jag ska rida hennes fina ponny Bouncer nu 2dagar :) finfina ponnyn ^^
Fanny ska rida mina hästar någon av dagarna när jag är i Paris!! som BTW är 1v bort :O Crazy!!!!! känns som igår vi satt och pratade om att det hade varit nice med en resa :P
 
men nu ska jag chilla vidare och njuta av de sista timmarna av denna helg!! som varit Magisk!
Imorgon blir det Arbetsförmedlingen, några ärenden till stan, Rida Bouncer och även mina 2... sen kommer Moa också... sen rullar veckan igång, och jag tror inte att jag kommer bli rastlös trots att jag inte ha något jobb eller skola ^^ massor ska fixas innan resan
 
Fina La vesta... hoppas vi har hittat din nya ryttare nu! jag känner att det hade blivit riktigt bra!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0