Everybody's got a dark side

If I show it to you now
Will it make you run away
Or will you stay
Even if it hurts
 
Everybody's got a dark side
Nobody's a picture perfect
But we're worth it
 
Det gjorde riktigt ont i mig igår natt när jag fick veta sanningen om varför min fina vän blev sådär hastigt avstängd från skolan efter påsk... Fy fan!! sånt anklagar man inte folk för om det inte är sant! men tur att det är fixat och sanningen är ju ute!
så det blev en lång FB konversation igår natt, som tack för att han öppnade sig och berättade nu när jag ändå frågade så valde jag att berätta det jag har som jag är mindre stolt över och saker som varit jobbiga i mitt liv... självklart inte en bråkdel ifrån vad han har fått gå igenom under den senaste tiden.
 
men nu ska vi inte tänka på tråkigheter! dagen har varit kanon! har städat hela textilhuset.. ätit tårta med konst
ridit mina 2 finfina hästar och Casper har löslongerat Bojsen!
Imorn är det den stora dagen! jag kommer att leta fram den vattenfasta mascaran och ta mig igenom dagen!
en och annan tår kommer säkert att fällas!
 
hoppas på att vi kan ta lite bilder också.. sånna "minne för livet" bilder! har tagit en.. eftersom min fina vän Simon troligen inte kommer imorgon så fick vi lösa det i måndags!
ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen kallar sängen!! måste ha massor av energi imorn!!
 
 
En bild säger med än tusen ord! Vårfest!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0