I open my eyes and it feels right

I won't ever give up
of something that's so strong
 
they tell me I’m too young to understand
They say I’m caught up in a dream
My life will pass me by if I don’t open up my eyes
Well its fine by me.
 
OMG... har ni hört Aviciis nya låt?!! "Wake me up" jisses!!! outstanding!! :O
 
Efter gårdagens träning så hoppade jag snabbt in i duschen för att sedan ta spriten ur kylen och åka till Robin (gäller att passa på att umgås innan vi packar väskorna och åker till paris tsm!) haha!  , där fanns Laban och Oliver... under kvällen kom det fler folk b.la Hanna!!
När promillehalten var sådär lagom så kom taxin och vi åkte till staden... massor av studenter på plats lixom!
träffade även Siri!! :)
Men vi gick in på O'learys... fortsatte kvällen där och vid 4 var vi tillbaka hos Robin... blev en sista grogg och kl 6 letade vi upp sovplatser och god natt lixom!
 
runt 12 kom mamma och hämtade mig och Hanna... tusen tack för kvällen! <3
nu träffar jag inte Hanna på ett tag.. men mina favoritpojkar träffar jag på Måndag... 08:51 kliver vi på bussen i Rinkaby och vår resa börjar! sen kommer vi hem natten mellan Fredag och Lördag!
 
 
Nu ska jag gör mig klar... Pappa kommer om typ 1timme då ska vi till Farmor hon fyllde år igår.. så hon skall firas idag!
 
puss på er mina ybersöta läsare! ^^
make love, don't fight, let's hook tonight
 
Kom igen lyssna lixom!!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0