There is nothing to say

I remember years ago
you were strong and I was not
 
Kameran fick följa med idag... jag viste precis vart jag skulle gå och vad jag vill fota....
Jag satte mig i en av hagarna här i Härnestad och inte vilken hage som helst... Topsy's hage!!
denna underbara ponny! jag har så mycket att tacka henne för! så att bara sitta där och titta på henne fick mig att minnas!
Precis allt!! Från provridningen när jag knappt vågade trava.. till hur vi startade våran första regionala LA hoppning,
och allt där emellan, hur mycket vi lekte!
* galopperade över snöfyllda åkrar med bara ett vintertäcke,
* våra uteritter där jag har hängt i träd efter att jag envist skulle gå igenom ett nerfällt träds grenar istället för att ta långa hållet runt ^^..
* jag minns hur vi klättrade över muren i Ringsjön utan att riva!!.
* hur vi vann båda maskeradhoppningarna!
vårat ridläger... ja ni förstår jag kan hålla på i oändlighet!
det som skulle vara en sommar blev 3 helt oförglömliga år!
och en grym start på min karriär :D
 
 
Tack Topsy!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0