This happy ending is the start of all our dreams

I've always got the memories while I'm finding out who I'm gonna be
We might  be apart but I hope you always know
You'll be with me wherever I go
 
This happy ending is the start of all our dreams
 
I know I'll miss you but we'll meet again someday
We'll never fade away
 
Skolavslutning!
Sjukt skönt!... nu ska jag fixa ett jobb och sen är livet perfekt!
kl 08:30 samlades vi i klassen, fixade lite och kl 9 var det frukost på konst, det blev bildvisning och mycket prat!
10:30 var det "mingel" i parken med alla eleverna... även kallat kramkalas!!
gruppbilder togs och alla var glada, kl 11 var det dags att ha avslutning i Aulan fina framträden av duktiga elever.. och sen sjöng vi i allsång "Den blomstertid nu kommer" sådär lagom nostalgiskt... men vad är en skolavslutning utan en klassiker?!
kl 12 var det avslutningsmiddag.. och sen gick vi vidare och satte och i solen... Skolan var nu slut! men vem vill gå?!
efter ett tag kom mina klasskompisar och det blev stort kramkalas och "ha det bra så ses vi :D" de flesta bor ju faktiskt i K-stad så vi kommer ju att ses! :)
men tårarna tryckte på.. men höll sig ändå!
 
vi fortsatte att umgås och bara njuta av att skolan är slut och att solen lös!! bestämde även att några av oss ska ses på Åhus strand imorgon! :D
Sen kom My's föräldrar och det var dags för ett Hejdå... just de där orden jag fastat för.
blev ett "vi ses" och tårarna höll sig faktiskt på plats! hennes föräldrar kom och hälsade.. och efter en stunds prat så var det dags att på riktigt säga hejdå... då klarade jag inte det längre... tårarna rann.
Jag vet att vi kommer hålla kontakten och även ses, men till hösten så hoppas jag att My kommer in på sin utbildning vilket dock betyder att hon flyttar till Skövde :O
jag blev kvar någon timme till.. men sen var det dags.. men de som var kvar kommer jag träffa imorn på stranden så det blev ett vanligt "Ses imorn"
 
Anledningen till att jag reagerar så starkt på att skiljas från My är att hon är helt fantastisk.. och har verkligen förändrat mitt liv.. hon är som en Syster! även om det inte sa "klick" direkt när skolan började så gjorde det de efter att jag förstod att jag kunde lita på henne till 200% och sen den dagen har vi hängt ihop & hon är en sån person som jag går först till när jag behöver med både bra och dåliga nyheter :)
Så My Ehrsköld om du läser detta,,, du är den första som har fått mig att gråta! fortsätt att vara du! och lycka till i framtiden så ses vi! :D <3
 
Fler bilder kommer när Ida har gett mig dem ^^ men nu får ni njuta av mina mobilbilder!
 
<3
 
Hur kan man inte sakna detta gäng! <3
Jag, Ida, Simon & My
 
Min fina klass!

Kommentarer
Postat av: My

Åh men fina Evelina, jag har inte sett detta förrän nu!!!! Dåligt av mig. Men åh vad fint att läsa nu, blev tårögd. Du är så fin! (Nu har jag skrivit fin lite för många gånger haha) Vi ses snart, kära du! Och du får hälsa på mig i Skövde för bövelen, så hälsar jag på dig i Krillestad! Fina du <3

2013-07-31 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0