Who will fall, who will survive

A dream like this
Not something you wish for
A dream like this
Not something you ask for
 
Grattis till min fruga!! Lina hon blir 18år idag!! på lördag ska hon firas! :D
 
Tisdag... helt ärligt med handen på hjärtat.. idag när jag vaknade så var det första dagen sen i Onsdagsmorse att jag kände mig som en helt vanlig människa!
Energin var tillbaka!
Hoppade på bussen runt kvart i 8 och åkte till Stan! Jobbcoach here we come!
började med lite gruppövningar, gick väll okej. det är ju ett helt okej gäng människor som är där... och varje Måndag kommer det nya ;) haha! och varje vecka försvinner det folk. för efter 6v så är det individuell coaching och då gäller endast 2 halvdagar i stan. 4½ vecka kvar :P haha! men jag ska fan ha jobb!!!!!!!
 
vid 4 åkte jag hem, runt halv 6 kom en ev kund och provred La vesta! bra gick det så nu håller jag tummarna!
La vesta förtjänar någon som vill satsa 110% på henne!
 
Imorgon kommer Maja och rider Bojsen,,, såvida det inte ösregnar ;) isf väntar vi tills Söndag!
´13:38 hoppar jag på tåget och åker till Ronneby!!!
Ja just de! jag ska träffa My! OMG vad jag saknat denna brud! oj vad vi har mkt att prata om!
hur går hennes liv, hur funkar mitt osv osv!  även om vi har hållt kontakten ända sen vi slutade så är det inte samma sak!!
 
Sen är det Torsdag.. lite Jobbcoaching och sen Hamnfesten!
Fredag, Jobbcoach, rida Bouncer
Lördag rida Bouncer och 18års kalas!!
 
Gick minsann och satte mig i Tivoliparken på lunchrasten!! naturmänniska som jag är klarar inte av en dator i 8timmar!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0