You'll still be on my mind

I can't believe you stick around,
Through everything that's been and all I've done.
 
you'll see the flashes of, the choice you made
 
Snart ska jag hoppa i ridkläderna och rida Madenta, sen blir det duschen.. och mot staden!
Mamma är min taxi denna dag ;) blir en snabbrunda på systemet.. party på Lördag och mitt kylskåp är tomt! har ju fått låna av andra i helgen.... Tack Peter :P haha som det kan bli när impulsiva Wahlström hänger med på fest!
 
Sen hoppar jag tåget.. mot Ronneby! Wie! :D
 
nu har jag egentligen inte tid att sitta här mer.. men asså Spotify och Robin Stjernberg är fin musik i mina öron ^^
haha men ska jag hinna med att leva mitt underbara liv så måste jag snart rusa ;)
 
Imorgon blir det Jobbcoach och sen hamnfesten!! Perikles står för musiken.... "Var ska vi sova i natt?!"
 
Släkt eller inte.. för mig kvittar det! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0