Comin' down with goosebumps!

A dream like this not something you wish for,
a dream like this not something you ask for,
it's a gift
 
You make me glow, but I cover up
Won’t let it show, so I’m
Puttin’ my defences up
‘Cause I don’t wanna fall in love
If I ever did that
I think I’d have a heart attack
 
Vet egentligen inte vad jag ska skriva... sitter mest här och lyssna på oändligt mkt musik!!
allt från snyft balladerna till gladaste poplåtarna!! för varje låt kommer andra tankar upp i huvudet... men just nu är allt bra! har bestämt mig för att Leva livet leende!! och var så sjukt possitiv!  :D
har precis hittat 2 nya favoritlåtar... "Heart attack - Demi lovato" & "tonight I'm getting over you - Carly rae jepsen"
lyssna hemskt gärna... ni kommer gilla dem! iaf om ni lyssnar på texten!!
 
Skolan gick som en dans! Jackan börjar ta form.. spenderade massor med tid med mina underbara vänner! bästa känslan är ju att jag för varje dag knyter nya band med nya människor :D eller helt enkelt starkare band med tidigare vänner!
 
Nu ikv har Casper ridit.. sjukt bra gick det.. så grym är han!
Sen Red jag Madenta.. hon kändes fin och vi är ganska redo för tävlingen... nu blir det att finslipa och hoppas på en grymt rolig dag!!
 
"We're not lovers
But more than friends"
 
Bildbristen är sjukligt illa just nu!! ni får stå ut... iaf fram till helgen! puss på er.. kom ihåg berätta exakt vad ni känner för varann.... för ingen av oss har blivit lovad att se morgondagen! Du vet aldrig när det tar slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0