Det här är slutet på vår film...

I can honestly say you've been on my mind
Since I woke up today
Jag sa för någon månad sen att jag inte skulle släppa henne så lätt denna gången! och det står jag fortf fast för...
nästa gång hon kliver in i någon annans stall... då står det någon annans namn som ägare!
och den personen hoppas jag är gladare än någonsin! för den har minsann fått en underbar vän, som kommer ställa upp och finnas där, någon att kämpa med, nå drömmar, mål!
 
Ikväll börjar jag skriva på vårat sista kapitel...! nu kan bara tiden svara på hur långt det kommer bli!
Jag kan inget gör mer än njuta av tiden vi har kvar och hoppas på att vi hittar en ny ryttare som vill ha denna underbara häst!
som förövrigt är i sjukt fin form just nu... och jag hoppas på fler plusgrader isf blir det Hoppning näste vecka när det är lov!!! :D
 
Nu ska vi inte tänka mer på allt detta med försäljning!
Madenta gick fint idag.. sjukt pigg och var lite "all over the place" men lugnade sig och sen blev hon fin :)
 
Skolan gick lätt... jobbade på med min klänning! umgicks med vännerna osvosv!
imorn ska jag fortsätta med photoshop och tygtrycket!
 
Haha.. såhär snyggt matchade jag och Simon idag! otroligt vackert om du frågar mig ;) haha!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!

Jag måste bara fråga vad La Vesta har för stamtavla? Jag har haft en häst som nästan är identisk med henne och han har ngr avkommor. Jag tror att han kastrerades 2002 så teoretiskt skulle de ju kunna vara hans avkomma, eller iallafall slälting. Du får gärna skicka ett mail, vore så himla spännande att se om de var släkt!

Mvh
Sara Landin
[email protected]

2013-03-27 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0