Got what I need right here!

Hey! do you remember?
How we would stay up all night... Talking about our destiny
Oh My God!! Vilken lördag! :D
Melodifestivalen.. asså fattar ni mitt ögongodis gick och vann hela kalaset!!
efter framträdandet så löd mig Facebook status -"Asså Robin Stjernberg, ring mig när du dumpat den där andra bruden!"
Ögongodis! nu får vi hålla tummarna att det går bra i den stora finalen i Maj..!
 
När finalen var klar plingade det till i mobilen -"Nu fick du som du ville ändå!"
haha.. den kommentaren kom från min fina vän Robin Riihelä... Vi bestämde ganska snabbt att jag skulle ta min sprit och åka till Rinkaby för att bli full :P
Sagt och gjort! där möttes man av trevliga människor.. Emil, Sabina, Ida, Christoffer och Robin :)
Skål på er... och runt halv 1 blev vi lite sugna på utgång! dock så var inte Ida och Christoffer lika pigga på det och Sabina är ju höggravid så hon och Emil ska ju inte ut å partaja...
Men det hindrar inte oss... Ringde efter Taxi och vid 1 åkte jag och Robin till stan!!
O'learys blev det.. träffade lite annat folk där också.. alltid lika trevligt :D
 
vid 4 var vi i Rinkaby och där blev det godnatt! kvällens citat -"Jag är så jävla positiv!!!" haha underbart fina vän!
En sjukt trevlig kväll massa snack och ännu mer skratt!!
 
Vaknade lagom sleten där vid 10.. upp och hoppa ;) Mossan kom och hämtade mig runt 11.
väl hemma så fick jag hjälpa em kompis att rida hennes häst.. som varit lite galen nu i några dagar... men idag snäll som ett lamm!
 
vid 2 kom det två tjejer hit och började fixa till mig... sen blev det fotografering :) hoppas att de fick ngt användbart :P
Nu ska jag springa ut i stallet och fixa.. släppa in hästarna sen håller jag Söndag! imorn blir det skola.. men innan den börjar ska jag vara på möte i Aulan angående Berlinresan.. men smarta jag har glömt vilken tid!!!! OMG så jäkla grym Wahlström... eller inte! ;) aja de löser sig ^^
 
Grymma tjejer må jag säga! det är bra kämpat att få detta face att se mänskligt ut såhär dagenefter ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0