He's a little shy so she gives him a smile...

You wanna know how to make me smile
And if I share my secret
You're gonna have to keep it
 I feel the energy between you and me... De kallar det magi jag kallar det livet!
 
Jag har alltid och kommer alltid att sträva efter det omöjliga.. jag vill uppnå mål som är galet höra och vill ha saker jag inte kan få!.. tar inte ett Nej! eller jo det gör jag... vissa saker måste man ju acceptera men finns alltid ngn liten del av mig som aldrig kommer ge upp.
 
sen är det en liten del av mig som älskar att provocera!!! inte för att vara elak, men bara röra om i grytan lite! få folk att ta sig en riktig funderare.. Vill helt enkelt ha så in i helvetes kul!
men Regel nummer 1... var alltid 110% säker på att de som bli mest berörda av händelsen vet vad det gäller och att det inte blir massa oklara frågor osv! det ska vara skoj!! ;)
 
Iaf... Måndag idag! skolan ja.. fy fan höll på att somna minst 10ggr! men My höll mig vaken haha! Konst och kulturhistorian var direkt sövande.... och när läraren sa att vi skulle knyppla sista timmen... då slet John Blund i mig!
imorn ska jag ta tag i min jacka och flörta lite med symaskinen så den vill funka igen!
Efter skolan kommer Casper.. nu är det inte många gånger kvar :( usch tyker synn om Casper.. men vi får hitta på ngt annat :) de löser sig alltid.
Sen ska Madenta trimmas... Tävling på G!! Whoop Whoop! :D
 
nu ska jag inte nörda här mer... puss på er så hörs vi TTYL XOXO
 
Så jävla POSITIV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0