I will never say never

I will fight till forever!
Whenever you knock me down
I will not stay on the ground
 
LåååångFredag! och ja jag kan erkänna att jag hoppas att den blir lååång!
men vå får se ;)
 
Ledig från skolan idag som alla andra, men jag tog tag i saken och fixade klart min pärm som skall lämnas in på Måndag! Gratulerar mig själv till denna bedrift! :)
Annars har jag mest njutit av min ledighet! passar på nu innan jag hinner bli rastlös ^^ haha!
 
Imorn ska vi till Mormor för lite Påskmiddag!
på Söndag blir det Rinkaby för Kalkonmiddag!
sen är det ny vecka men jag har ju lov!!! det ända jag har på schemat är ett Biobesök med lillbrossan :D
dock ingen dag bestämd... med det löser vi :)
Sen är det såklart några barn som vill komma hit och rida vi vanlig ordning.. självklart får de så gärna komma hit :)
 
Nu blir det att fortsätta kolla på alla filmer som Tvn bjuder på denna långfredag!
puss på er... XOXO
 
Åhh... jag vill ha sol, värme osv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0