It's harder to walk on your own...

Somliga ljus brinner aldrig ut!!
 
Someone you can count on
Someone who cares
Besides you where ever you go
 
The Gift of A Friend
 
Lite pepptalk till alla mina lovers och även haters där ute!
Hitta just de där vännerna som kommer finnas för Forever and almost always!!! Det är viktigt!
ni måste ha minst 1!!!! MÅSTE!!  men kasta er inte in i vilken vänskap som helst.. låt det ta lite tid! men när ni väl hittat rätt.. håll fast.. men inte så händerna krampar.. för om vänskapen är sann så kommer den andra personen vilja ha kvar dig minst lika mycket... typ som magneter! haha!
 
ni har ju fattat vid detta laget att jag har just de där vännerna som finns där för mig.. och jag kommer alltid finnas där för dem! och viktigast av allt... De vet om det! gyllene reglen... var öppen! våga lita på varann..!
Skiter det sig pga att du tycker och tänker på ett sätt... då var det inte den vänskapen som just du behöver ändå!
Alla är vi olika och jag lovar att de finns alltid ett gäng människor som älskar dig för just den du är.... Sen vet ni ju det gamla ordspråket... -"Det finns en för alla!" då menar folk ju att de finns en livspartner för alla...och det gör det! iaf tror även jag på det.... men jag har fortfarande inte hittat just den som citatet riktar sig till... men de är ingen brådska.. sånt kommer när det är dags! Garanterat!!
 
Nu ska jag leta upp lite andra kläder... och köra till plugget! och träffa de fina människorna :D som jag har saknat er mina underbaringar XOXO!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0