I’ve never felt so alive

These battle scars, don’t look like they’re fading
Don’t look like they’re ever going away
They ain't never gonna change
 
Ikväll har texten inget med inlägget att göra den är bara från Battle Scars - Lupe Fiasco
sjukt fin låt!
 
Skolan har gått som en dans! Kjolen blev klar och Klänningen är på G.. :)
Slutade vid 3 för att åka och hämta Maja.. vi skulle senare till Önnestadgymnasiet för en liten hoppkväll med Bojsen!
sjukt bra gick det! Coolaste ponnyn ever! attityden skrek.. -"I'm born to do this!"
Skrittade glatt in i ett nytt ridhus med massor av hinder... fullt med folk på läktaren musik i högtalarna osv.
Startsignalen gavs och de båda genomförde en klockren start! Maja slog till med extremt fina vägar, lugnt och sansat :)
nästa klass gick också toppen! dock så fattades det lite fart över ngn oxer så 2st bommar föll.. men sånt som händer!
 
Men det som värmer mig mest är Majas uttalande om en annan i startfältet....
Vi stod och väntade på vår tur medans vi beskådade något som i mina ögon klassas som djurmisshandel
Av någon anledning ville hästen inte hoppa.. och vi pratar om hinder på 30cm! den ville helt enkelt inte, saktade av och stannade, backade osv...
kan säga att spöet användes flitigt.. där står jag och bara känner mig så arg.. då utbrister min 10åriga kusin -"Tror hon att hästen kommer hoppa om hon slår den?!"
jisses vad varm jag blev i hjärtat... bevis på att hon vet att det finns ett annat sätt att lösa problemet!
 
Tänker inte ha ngn lång utläggnig om att de borde kolla vrf hästen inte vill hoppa osv.. sånt vet ni redan....!!
 
Nu ska jag snart sova.. och ikväll blir det med ett stort leende på läpparna!
Maja och & Bojsen briljerade idag! så sjukt stolt... gick banan lite snabbt berättade vad hon skulle tänka på med vägar osv... sagt och gjort. snyggaste vägarna ever!!
blev såklart också en High five och ett "ha kul!" innan de började ritten!!
Asså man ska ha kul!!! då blir allt mycket roligare!
 
puss på er! TTYL XOXO Fredag imorn :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0