Ready or Not, here I come

 
It's my life And it's now or never
'Cause I ain't gonna live forever
I just want to live while I'm alive
 
Ska starx hoppa i ridbyxorna och gå ut i stallet.. fixa boxarna osv sen blir det Dressyrtäning med Madenta!
Finslipa alla detaljer och få in en bra känsla inför imorgon :D
sen blir det att putsa utrustningen och knoppa hästen :) Jag hoppas även på en god natts sömn! det kommer jag behöva ^^ även om jag måste plugga programmet och tänka igenom allt!.. hitta tillbaka till min Bubbla som varit borta i ca 6mån! jisses det är långtid! men jag ska nog hitta den!
 
Dagen har varit kanon! det är ju Fredag!!!!
Min jacka är klar! blev faktiskt nöjd... nu ska det bara granskas av läraren sen får den komma hem! dock kommer den nog inte användas förän efter utställningen i April... precis som alla andra saker!
 
 
ne nu har jag inte tid att sitta här.. om en timme kör vi mot träningen, puss på er så hörs vi! håll tummarna nu :P
glöm inte att ni kan följa mig och Madenta här imorgon! http://online.equipe.com/sv/class_sections/68881/starts 
 
Jackan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0