Something that will last, last forever...

We don't even have to try, it's always a good time.

Doesn't matter when
It's always a good time then
Doesn't matter where
It's always a good time there
 
Bästa Fredagen på länge!!! Skolan gick prima.. fixade till en kjol som var lite för lång för min smak...
Hemma red jag La Vesta på fältet.. säger bara VÅRKÄNSLOR!! helt crazy... hoppade å skuttade om ett föl på grönbete! men satan va fin hon var när hon fått leka av sig... vinterns jobb börjar ge resultat!
En annan som briljerade var min helt sjukt fina Dressyrhäst! de var så jag fick nypa mig i armen!! vilka skolor hon levererade, galoppen var rund, stabil och helt awesome!
stor guldstjärna till mina fina hästar!!!
 
Min och Hannas utgång flyttades då vi misstänkte att hemkomsten kunde bli problem....
Men jag satt inte hemma för det.. Det blev Bowling i Åhus med fina människor! Som jag vann! haha...
Sen följde jag med dem hem till och där blev de lite groggar!
Senare på kvällen så kom vi fram till att vi var sugna på krogen!! elr iaf jag och Ida.. men självklart fick vi med de andra också... så mot O'learys med Ida,Christoffer, Emil & Robin!
det blev en awesome natt på O'learys.. sen följde ja med dem till Rinkaby... så mossan kom och hämtade mig vid halv 12 tiden... :)
 
Idag har jag hunnit rida La vesta... men ska strax slänga i mig lite mat och se ut å rida de andra 2 :)
Sen är det dags att ladda... Utgång med Hanna ikväll!! så in i dimman... igen!
Bånken blir det... så på med klackarna!
 
Puss på er! <3 Tack som fan för igår... så jävla underbara är ni! XOXO
Jag & fina Ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0