Tear us apart, baby i would rather be dead

You come to me, come to me wild and wired
Give me a lifetime of promises and a world of dreams
 
Årsdebuten är genomförd... ingen toppen insats från någon av oss men inte heller katastrof! sådär lagom.. hihi!
 
Hässleholm åkte vi till och red MSV:C1...
Hon känndes helt okej på framridningen, väldigt pigg dock :) lika laddad som jag skulle jag tro! hon älskar verkligen att stå i rampljuset!
 
väl inne på banan så blev hon ganska spänd... men hon är ju ingen "inne"häst... och få henne att gå lungt och avslappnat längs spåret och väggen.. är ingen lek, men vi genomförde det och tyvärr finns det inte mkt att göra med en spänd häst på denna nivån.. det blir att klappa, le och rida vidare!
slutade på 58.9%... usch de vill jag bara glömma... men vet ju alla felen och visste det redan när de kom.. sånt vi jobbar med!
men inte så lätt att jobba bort då hon inte är lika spänd hemma och på träning, man vill ju inte provocera fram spändheten för att kunna jobba bort den.. då får man ist försöka hitta lösningar när detta uppstår :)
 
nu väntar jag på utesäsongen som börjar redan i April... 6 skulle jag gissa på... denna gången på Willands!
kanske åker dit ska fundera och planera :)
 
Så jäkla stolt över dig! du har snart varit min i 4år och vi har gått från precis inriden till MSV:C!!! Det viktiga är att vi har gjort det tilsammans!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0