What's worth the price is always worth the fight

My best friend gave me the best advice
He said each day's a gift and not a given right
 
You can't rewind a moment in this life
Tisdag.. om ca 20min börjar plugget och det lär bli lite snabb info nu på morgonen.. sen ska här tillverkas klänning!
trots att det är svinkallt ute.. så lyser solen och förhoppningsvis stiger graderna under dagen :)
26 Mars och moder natur har inte en fundering på att vi ville haft vår för lääääänge sen! men den som väntar på något gott.... ja ni kan ju resten. men det börjar bli traigt nu med kyla,snö osv!
 
men en sommarklänning ska tillverkas och jag hoppas att jag kan hitta lite våkänsla ;)
 
Meddelade Lavestas ägare igår om mitt beslut.. så snart ska det väll skrivas annons... usch och fy! Time to move on!!!
 
Igår red jag dem innan skolan och de var så fina både Madenta och Lavesta! Madenta måste hålla denna fina form nu.. så ingen mer snö nu tack!! tävling den 6 och jag vill ju komma igång på riktigt lixom :P
 
nej nu har jag bättre saker för mig (haha egentligen inte)
men puss på er... TTYLXOXO
kom ihåg ta vara på varje minut... ni vet aldrig när livet förändras.. våga visa era nära och kära hur mkt dem betyder... va bättre än mig! våga visa dem.. säg det rakt ut face 2 face!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0