When I don’t care, I can play ‘em like a Ken doll

You make me glow, but I cover up
Won’t let it show, so I’m
Puttin’ my defences up
 
This is serious
Don't walk away
We can't pretend it's not happening
 
Torsdag! Tror ni min jacka blev klar??.. nix.. men bara 5st knappar kvar! sen ska det skivas en beskrivning och sen är den klar!! awesome :D
Skolan rullade på fint precis som den brukar :)
 
Efter körde jag till Rinkaby och hämtade Maja.. så hon kunde rida Bojsen.. Lina följde med, det blev en liten ritt på fältet, när vi kom dit slog tanken mig.. De har inte ridit ut sen i somras.. och då var det precis runt husknuten... haha! men självklart gick det finfint!
Min hästar har vilat... massa snö på banan,
Imorn blir det Dressyrträning för Madenta sen ska det putsas och knoppas!! Wiee!!
på Lördag åker vi till Hässleholm :D vill bara hoppa fram till Lördag nu!!!! längtar som en tok! inte äns snön och kylan kan få mig på dåligt humör!.. 6mån utan en ända tävlingstart är för mycket!! inte okej!
 
men nu ska jag publicera detta och ta det allmänt lungt :D
 
En sak måste ni se först! alla ni som tror att jag inte kan ta ett skämt... fy fan va fel ni har! alla hästskämt.. asså snälla ge mig några nya! har nog fan hört allt!! sen kom hysterin om "hästar finns inte" och nu "hästkött i findus lasange".. sen finns ju allt gammal som Mc donalds osv!!
 
Jag kunde inte hålla fingrarna i styr när jag såg Chrilles kommentar! och som vanligt uppskattas det ju att jag som hästmänniska kan lätta på stämningen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0