Are you sure? Yes I'm sure down deep inside

I wanna listen to my own heart talking
I need to count on myself instead
I'll give it all I got, that is my plan
 
Dags att börja bli lite nostalgisk ^^
kollar på filmerna från igår! åh! fina häst jag blir ju tårögd! tror inte ni förstår vad det betyder för min självklänsla att verkligen lyckas! jag har lärt henne allt hon kan! och det tillsammans med bra tränare förståss!
men det är ändå jag som jobbat med henne 7dagar i veckan i lite mer än 4år!!!
mycket handlar om förtroende, de som har träffat Madenta vet att hon är väldigt speciell... min hovslagare blir lika förvånad varje gång.. när jag är hemma och hjälper honom så står hon helt still.. bråkar aldrig (peppar,peppar ta i trä) men när Mamma är själv med henne så lever hon jävel.. hon b,la har rest sig flera gånger osv!
och de gör inte ngt annorlunda utan hon bara känner för att bråka! haha!
 
när jag håller på med henne i gången så står hon där utan grimma och det har hänt flera gånger att jag måste springa in på t,ex toa och då står hon kvar! helt lös på gången!
detta förtroende har såklart inte kommit över en natt... men nu finns de där! och jag tänker inte sabba det!
 
Madenta är en sånn häst som ska få stanna i mina ägor livet ut! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0