I'll always remember you.... Hold you in my heart forever

I always knew this day would come
We'd be standing one by one
With our future in our hands
So many dreams so many plans
There'd be laughter there'd be tears
But never thought that I'd  walk away
with so much joy but so  much pain
 Another chapter in the book cant go back but you can look
 
I'm so thankful for the moments so glad I got to know ya
The times that we had I'll keep like a photograph
Hold you in my heart forever
Hoppas ni har haft en lika grym Torsdag som jag!
Började med skola för att sedan samlas i parken bakom Aulan och spendera kvällen ihop... många skratt!
kvalitétstid med de finaste människorna... oj vad jag kommer sakna alla! <3
 
Det började 5 och vid 6 gick jag och Simon bort till Pizzerian och beställde 10min senare traskade vi tillbaka till parken, öppnade första cidern och  tryckte i oss fantastiskt god mat medans de andra åt grillkorv! haha ;)
Det blev en otrolig kväll med massor av folk, knöt några nya band.. och stärkte såklart några gamla!
För första gången tror att det kommer gråtas på skolavslutningen :O
 
men nu ska jag snart äta.. njuta av Fredagen och att jag nästan är frisk!
imorgon blir det Inflyttningsfest!!!! sen ska vi på Dop på söndag! :D
puss på er <3
 
Denna charmiga bild är tagen av bästa Rebecka!
Jag, My, Simon & Kitty... :D fantastiska människor <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0