One man's trash, that's another man's come-up

I live my dream, Isn´t it crazy
I know that if the sky would fall
I´d survive it all
 
 
Ribban för mig och Madenta idag!
bra prestationer från oss båda.. någon liten miss som var för dyr, men känndes grymt iaf! och motståndet var ganska tufft... i MSV så kan jag ju säga att Sveriges Landslag i fälttävlan var på plats.. de knep såklart placeringarna ;)
 
LA:3- 68,6% slutade 8a med 6plac... hon var fin, något stark men de syntes iaf inte och där ligger ju hemligheten till dressyr... "lyft fram de ni är bra på, dölj det som ni är sämre på!" för ingen kan vara bäst på allt!!
 
MSV:C1- 62,6% Slutade 13.de med 8 plac... men som sagt var motståndet tufft och hälften av plac gick till landslaget + ngn precis utanför... det kallar jag klass på startfältet!
Riktigt kul att vara med och slåss om priserna med så grymt startfält! och när det inte handlar om så många % imellan så känns det bra!
Fick någon dyr miss.. annars kändes prestationen bra :)
 
Jag är så nöjd med min stjärna! helt sjukt hur grym min "promenadhäst" är!!
ja just det! i köpekontraktet står det faktiskt promenadhäst! haha! så att hon finns med i resultatlistorna och några ynka % ifrån dedär fälttävlandsekipagen som går på landslagsnivå känns ju underbart!! :D
 
 
 
se och njut! <3 film kommer ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0