When I'm cold, you're there like a sweater

Always been the one in focus,
Always at the center of the stage
 
Asså shit! Upp som en sol och ner som en pannkaka.. fast tvärtom! :O
studiebesök med skolan.. som typ sög lite halvt... 6st pigga pensionärer som säljer lin.. fixar allt från fröet till färdigt garn!
vi har nu gått igenom hela prosessen.. okej ganska intressant.. vi gick från torkad växt till lin färdigt att börja spinna ihop till garn.. så lite fräckt, men hallå! jag hade ju hellre sytt klart min klänning ^^ men de fixar vi imorn!
 
efter skolan kom Casper.. Tömkörde Bojsen.. så duktig han var!
men precis innan de började så kom Ilona hem efter att ha "bytt" sällskpasponny... hennes shettis ska inte gå på det stora sommarbetet iår så han behöver sällskap.. och den ponnyn hon lånade var en riktigt liten rymmare.. elstaket sket hon kraftigt i :P
och vet ni vilken ponny som backar ut transporten?!!
Nicole´s  Isabell!! omg! jag sprang rakt ut i hagen och kramade om denna underbara ponny!!!!!!
hela vår historia kan ni läsa HÄR men kan kort säga att när jag provred vågade jag knappt trava och när jag lämnade tillbaka henne 3år senare så hade vi startat LA hoppning tillsammans! ^^
Den ponnyn! kan inte beskriva med ord vad hon betyder :D
 
det var så glädjetårarna tryckte på :')
och vet ni vad... en ridtur kanske är inom räckhåll!! :D
 
Efter 7,5år fick jag äntligen pussa på min fina Topsy igen! <3 
Kan inte fatta att hon kommer stå några meter ifrån min gård hela sommaren!... åh vilka minnen som kommer upp :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0