Ask me to stay and I'm not gonna leave

If there's something about the bad boys that makes the good girls fall in love,
then maybe I'm a bad girl?!
 
However she tries to act like it
She'll never be the same
 
 
LÖRDAG!!!!!!!
här sitter jag med håret som ett fågelbo, joggingbyxorna och en gammal huvtröja är på, sådär lagom "försoffad"
men "Pling" i Mobilen och om ngn timme är jag och min pärla Hanna i Rinkaby med grabbarna! whoop whoop!
från soffsittare till partypingla.... javisst det blir en tuff kamp men det ska nog fan gå och få denna tjej att se vettig ut xD  
 
Imorgon blir det lektion för Maja.. sen ska jag själv rida.. oavsett vad höften säger PUNKT!  jag blir bokstavligen dum i huvudet av att varje dag behöva se min underbart fina häst gå och drälla i hagen!!
 
på Måndag är det jobb och ÅHUS som gäller... sjukt taggad! asså att köra i stan är inte samma sak!
jag trivs med rundan Linderöd, Tollarp, Degeberga, Yngsjö, Åhus & Rinkaby!!
 
men nu måste jag sätta fart.. ska denna tjej förvandlas till partytjej så är det dags att öka takten!!
Extrem make over it is!! haha! puss!!!
 
 
typsåhär ser det ut nu.... dock gick katten för ngn minutsen! xD  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0