I'm a true believer, So don't give up the fight

It's time to see
I wanna make you breathe
life can be whatever, what you  want it to be
 
Asså jag bloggar så sjukt bra... haha NOT! men vem fan orkar?!
mitt liv är så sjukt awesome så varför skriva samma sak varje dag?
 
Jobbet går perfekt...! en ny vecka i Kristianstadbilen har jag framför mig :)
avslutade veckan i Åhusbilen... kändes gött att vara tillbaka!
 
tyvärr har hästarna vilat i veckan och helgen,,, min höft! asså fy fan!
men den är nu kollad och de misstänker en inflamation så piller till mig och jobba på som vanligt!
får se om jag kan ta mig upp på hästryggen någon dag i veckan.. jag får ju spel av att inte kunna rida! :O
har en så sjukt fin häst i stallet som jag inte kan rida! va fan!!!
 
men nu ska jag bara slappa och imorn blir det som sagt jobb igen :D
 
 
Åh... jag saknar Sommaren, och vår resa till Paris! helt klart minne för livet :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0