But now I understand

I know I must be doing something right
 
 
Tisdag! .. första dagen på mitt vikariat, kör from nu Kristianstad/Gärds köpinge... tror att det ska funka bra!
dagen kändes helt okej.. lagom med gods och jag lyckades hålla ganska bra koll när jag skulle packa bilen osv!
dock fick jag lite hjälp på traven! "lille" Alexander... eller Pojkspolingen som jag skulle vilja kalla honom (hela 17år typ) :P hjälpte mig... kanske inte att packa rätt.. men att få det på bilen!
sen när jag fixade med papper osv så hade gullungen fixat fram bilen så jag bara kunde hoppa in och köra rakt ut från terminalen.. (min bil står en bit in då det är ont om plats och den bilen skall vara sist ut!) haha!
 
asså jag kan inte säga tillräckligt många gånger hur mkt jag trivs på min arbetsplats!!!!
kollegorna är helt klart bäst! och oavsett hur jag mår när jag kommer på morgonen så vet jag att 5... max 10min senare är jag alltid lika glad!!
 
Annars har jag mest myst med alla hästarna! även grannens... gav dem kvälls hö!
lagt in bilder från Russkul!
satan vad fin min ponny är!!!! ögongodis!!!!
 
 
 
min lilla stjärna! utställning är dock inte din grej.. men Brons är helt okej!!
kort sagt... han är Valack och det finns en anledning!
Hej sportponny!!! Hejdå avelsponny!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0