I have got my worries but I'm alright

I can take whatever when you're by my side
 
When I'm down you can pick me up
And we bound to take it higher you
and I
 
Because what I feel won't change until
the day I die
Until I'm six feet under ground
 
Onsdag... lillördag! jobbjobb hela dagen... dock så hade jag inte så mkt paket som skulle ut idag.. men de kommer väll :P
ändå skönt med en lugn dag såhär mitt i veckan! humöret är iaf på topp!!!
mina älskade kollegor gör vardagen lättare!!
 
nu ikv har jag ridit Madenta... sjukt fin är hon!! imorgon ska hon vila.. eller gå en liten promenad.. får se hur det blir, hon ska nämligen klippas.. igen! svetten rann idag!
och så kan vi inte ha det... då står hon bara och blir kall och förkyld på natten nej tack!
Imorgon kommer även Maja.. så det blir nattpasset för mig och Madenta imorn :P men de kvittar för jag njuter av varje sekund med den hästen!! <3
 
sen säger det "poff" så är det Fredag! och vips så är det helg... planerna är.... Tävling på Söndag! annars inget, men vet ju av erfarenhet att sånt kan ändras ;)
 
men nu ska jag hitta ngt och äta... min mage skriker efter mat!! xD
puss å Kram!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0