I'm lucky, I know,

I feel just like, I'm living,
Someone elses life,
 
Gårdagen blev lugn... hade planerat House of bagels med Hanna.. men hon blev lite magsjuk precis innan så vi tar det en annan gång.. så istället körde jag en kompis till en fest i Hanaskog...
hemma i hysad tid... hade kanske hellre varit på ngn fest, men jag hade viktigare saker för mig idag!
 
för i förmiddags åkte jag och mamma och kollade på bil!!!
och runt middag var jag ägare av en BMW 328!!! Happy happy... vi gick lite över budgeten, men min snälla mormor hjälpte till såhär innan lönen kommer... ville lixom inte vänta eller släppa bilen till någon annan ;) haha!
så hela dagen har hag typ suttit i min finfina bil... körde direkt från försäljaren till pappa för visning och sen hem, och hämtade mamma och sen körde vi till Rinkaby.. mest för att umgås, men det blev ju bilvisning också haha!
dock måste den tvättas och poleras.. fäljarna skall fixas nu i vinter.. de har sina skavanker... men hallå!!! BEGAGNAD!! haha!
 
Imorgon är det Hopptävling!! vet inte om jag är taggad eller inte... men kul ska det bli iaf!
får göra det jag älskar med fina vänner och min bästa Madenta!!! <3
 
bild på bilen kommer...va så säkra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0