it's not the same it's awful close

In an ordinary fairytale land
There's a promise of a perfect happy end
And I imagine heaven just sort of that, it's better than nothing
 
Onsdag!!
fyfan vilken grym dag!!
jobbet gick så in i bänkens bra!! sjukt lugn runda.. lyckades hålla 1½ timmes lunch och ända vara tillbaka på terminalen till 4!!! OMG!!
Jag och kollega Andreas lyxade till det med lunch på Balkoni i stan! jag hade redan varit där i 30min när Andreas kom... blev lite knas med vår tajming... leveranser som strular, lunch rusning i trafiken osv
men jag hade knappt ngt att göra efter lunch så vrf inte sitta kvar och vara social?!
 
vi kom iaf fram till att vi båda kan spara på bensinkostnaderna.... genom att samåka!!
så bra är vi lixom!
 
Hästarna har blivit vaccinerade.. så Madenta vilar, men Bojsen gick ett litet pass med Moa idag.. oj vad fin han är!!
Klubbtävling om 1½ vecka!! :P
 
nu ska jag chilla vidare och glo på tv! sen blir det natti natti!
puss och Kram!
 
asså seriöst!! det har gått över 1år sen denna bilden tog :O
saknar det!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0