We pick up the pieces

It’s an incredibly thing and it should be valued when you appreciate someone and care for someone and there is history.
 
“Some things happened in this past year that affected me a certain way"
 
Bakislördag Deluxe!!! när jag avslutat detta inlägg ska jag gå ut och rida min fina häst, putsa sakerna och packa inför morgondagens tävling! rignde och efteranmälde mig till Willands imorgon! MSV:C1 12:45 rider jag in och hälsar på domaren!
har längtat som en tok!!
 
Igår va jag och några kompisar på krogen.... började på Hesslebaren, blev ngn shot sen mot Bånken.... trodde vi!
när vi kom dit så vakterna bara -"de e inte lönt... vi släpper inte in fler"
okej.. de sög, mina knislinge pojkar fanns ju på andra sidan :O men men fick hälsa på dem via staketet istället!
Vi gick till O'learys istället... och vem ser jag först om inte Oliver! hejhej!!
vi köpte Cider och gick ett varv... kollade vilka som va på plats och där mitt bland alla människor satt en av mina favoritpojkar... Laban! hejhej!
sen gick jag tillbaka till mitt sällskap och vi höll igång hela kvällen... och precis lagom till när man började undra... hur fan kommer jag hem?!
de löste sig och jag följde med Laban till Rinakby... så när krogen stängde så gick mitt sällskap på ett håll och jag, Laban och Oliver gick på vårat...
provade att ringa Taxi och vem svarar om inte Göran!!!! SverigeTaxi Göran!
han va på väg med minibussen till Vinnö.. men han ringde en kollega och bad de ta hans körning.. så han kunde hämta oss 3 istället! KUNG!!
har sagt det förr och säger det igen... han är KUNG! respekt mannen!
 
va hemma runt 10 idag... lagom sleten, men nu ska jag ut och förbereda inför imorgon!! puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0