Ay yo, Jeg digger å ha deg inn i livet mitt.

You've got that smile,
That only heaven can make.
I pray to God everyday,
That you keep that smile.
 
 
Jag ska ha en lugn Lördag.... FUCK THAT!
Mina pågar Marcus, Phillip, Niklas & Jonte ringde och frågade om fylletaxi.... amen de är ju klart man ställer upp! de var på fest men tyvärr hade hon som bodde där blivit sjuk under kvällen så de fick dra, men ville inte hem lixom :P
 
vi drog till Vinslöv.. där va det riktigt Projekt X fest! helt cp folk över allt... vi fick lite problem med att komma in först då husägaren tyckte att de började bli fullt, men det löste sig och vi klev in i festligheterna! och jag kan ju säga att vi var sist där ifrån!!
när natten blev morgon så pallade inte småbarnen längre... men vi höll igång, men när det började ljusna ute då var det dags!
då husägaren hade dekat så kunde de lixom inte fråga om sovplats, de kopplade på charmen och bara -" Evelina vill du köra oss hem?! vi betalar!!"  
Amen klart, allt för familjen ;)
 
när jag hade lämnat dem så körde jag minsann hem och det blev lagom tid till att ge hästarna frukost haha!
nu är man lite sleten, men inte pga bakfylla utan pga för lite sömn haha! sov ju inte så många timmar natten till lördag heller :P
men jag klagar INTE!!! jag får umgås med dessa underbara människorna Kärlek till er mina pågar!!
 
idag ska jag rida min underbara Madenta.. hoppade henne lite igår! så duktig :) men shit asså, det är ju ingen La vesta haha! men Madenta är bäst ändå! <3
Imorgon är det praktik... skulle nog åka med Max tror jag.. på Tisdag kör jag Åhus själv!! :D
 
puss på er, va rädda om varann!
 
våran vän Jonte..... Pallade inte trycket och däckade haha! vi skyller på åldern!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0