Don't judge a book by it's cover

I’ve had the highest mountains
I’ve had the deepest rivers
You can have it all but life keeps moving
I take it in but don’t look down

‘Cause I’m on top of the world,
Waiting on this for a while now
Paying my dues to the dirt
 
Asså helt seriöst Grattis till Älleköpinges ponnylag i Dressyrallsvenskan!
omg 1 var idag.. de smäller till med en 3de plats!! Grymt brudar!
inte nog med detta så briljerar samtliga med fina % även i förklassen!!
Moa som brukar rida Bojsen har ju även en annan ponny... Poppe, de vann sin förklass!!! grymt!
 
Även ett stort Grattis till Willands som tog hem segern! är ju iaf 50% fd Älleköpinge tjejer i deras lag... :P
Jag är så sjukt taggad för allsvenskan!! lagtävlan är sjukt kul! gemenskapen är alltid grym!!
 
minns när vårt lag gick och vann! sista omgången! vi har nog aldrig lastat ut och fixat till 5st ponnyer på så kort tid som när det stod klart att vi hade vunnit över Willands med 1poäng!!
jag red då Pom-pom en ursöt liten c-ponny som en klubbkompis äger men har vuxit ur ;)
 
Fanny, Katarina, Emilia, Jag, Siri & Sofia!
 
nu sitter jag och spränger öronen med hjälp av spotify!
säger bara.. klicka in på Spotify och sök på Yaxton.....! så grym!
sångaren är min vän Damian, en av grabbarna i min knislinge familj och ledare i White Trash Famous Family!
Sjukt egentligen hur "känd" WTF Family har blivit... folk på krogen vet vilka dem är... vissa med fördomarna om att de är gangsters men jag kan med handen på hjärtat säga att det är sjukt goa människor allihop, och alla har en ordentlig vardag med jobb eller plugg, vissa har fått barn och det festas bara när barnen är hos sin andra förälder!
Förra veckan när vi var på Bånken så hade Niklas hört några andra som bara -"kolla de är dem från White trash famous!" svårt att säga om det var bra eller dåligt...! :P haha
varför berättar jag detta då?! JO för att jag är så jävla trött på svenska folket och deras fördommar
-" ey de är säkert gangsters kolla de har massor av tatueringar, super varje helg, syns och hörs de letar säkert efter slagsmål också!"
NEJ!!! asså jag tar jävligt illa upp av de människorna som kommer med de kommentarerna!
Jag ska vara brutalt ärlig nu och ni får acceptera hur läget ser ut!
jag väljer att säga MIN familj... då det bara är en tidsfråga innan jag officiellt är en i familjen! "WTF Family"
Alla har ett enormt stort hjärta, händer det något backar de alltid upp varann... men börjar aldrig en fight men om det skulle behövas för att skydda familjen så kan ett avslut bli aktuellt.
Ja de dricker, ja de blir fulla...... men vilka ungdomar blir inte?!
Ja de är tatuerade och några av tatueringarna symboliserar saker som de inte längre står för.... men alla vet att en tatuering tyvärr är permanent.
men alla har rätt till en andra chans....!
Alla har en historia att berätta, den ena är inte den andra lik... men det alla har gemensamt är att det förflutna tillhör det förflutna!!
 
WORD!!!
 
White Trash Famous Family
"You are the result of the steps you took, so let's change path united as one, whatever the past has brought to the table." - Du är resultatet av de steg du tog, låt oss ändra sökvägen förenade som en, oavsett tidigare har fört till tabellen
 
White Trash Famous aka. WTFF is the movement for the misfits, the underdogs, the people that never really felt like they fit in, into the "normal" way of life. We are a crowd surrounded by jealousy! STAY WILD - White Trash Famous aka. WTFF är rörelsen för missanpassade, underdogs, de människor som aldrig riktigt kände som de passar in, in i den "normala" sätt att leva. Vi är en folkmassa omgiven av svartsjuka! STAY WILD
 
Redan som barn får vi budskapet..... det tar bara några år innan det verkligen sjunker in och vi förstår!!!
Det förflutna kan göra ont. men kan du köra antingen från den eller, lära av det
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0