Don't you ever say I just walked away

A love no one could deny
 
Don't care what is written in your history
Where you're from, What you did
 
Torsdag, fina underbara torsdag.... dig som de flesta hatar.. lite mindre än Måndagar med mer än Onsdagar... haha!
Praktik idag... asså shit! mina kollegor! bättre hittar ni inte!
 
Ibland är det inte lätt att vara en av 3 tjejer bland 10 talet grabbar! kan ju säga att de har fattat att jag bjuder på mig själv och jävlas de med mig så är jag snabb på returen :P haha!
 
Varför tetas ni alltid med mig?
-"för att du är så liten och söt + att du tål det!"
Asså seriöst fler brudar till KGT i hässleholm tack! testosteronhalten är för hög!

Åkte med Max idag.. imorgon kör jag den rundan själv :O hallå nervös!!! men va fan tro på dig själv så ska det gå super!!
 
när jobbet är slut så snabbar jag mig hem, duscharm äter, pussar på mina hästar sen sticker jag till Rinkaby!!
Japp ni läste rätt, äntligen har vi tajmat det rätt, jag åker till Rinkaby och umgås med mina favoritpojkar!!
Saknat dem! asså den vänskapen vi har, den är fan udda men sjukt värdefull! men de visste ni redan, vi har inte festat ihop sedan midsommar!! men jag vet att allt kommer vara som vanligt imorgon, som om vi aldrig hade ett "uppehåll" med jobb osv"
Cidern från tyskland kommer användas! Skål! förfan.... Fredag :D
Lördag innehåller ett besök på stan, en lunch kanske?!
sen blir det Dressyrträning på kvällen!! som jag har längtat.. tyvärr så har klubben bytt dressyrtränare, men inte jag!! Aldrig! så ist för att träna fredagkvällar så får vi ta det när det passar :P haha perfekt!
 
Min 20års fest... en kväll jag sent kommer att glömma... jag tror att jag vågar säga "aldrig glömma!"
 
Ett ord,,,,, PARIS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0