Every rose has it's thorn

All I wanted was to break your wallsWhat I really meant to say

Is that I know that smile has broken a couple hearts
You’re used to always getting what you want
Drop dead beautiful, knows how to knock them down Jag börjar allt med att Gratulera min syster!!! idag skrev du upp och klarade det!!! som du har kämpat! Grattis :D <3 att klara det på första försöket! det är en enorm känsla! :) man vet att man kan om man ger isg fan på det!! Praktiken idag förvandaldes till jobb så fort man klav innanför dörren.. Åhusrundan blev min! vet inte hur morgondagen ser ut,... men det gör de hela mer spännande haha! jobbet flöt på bra iaf! :) skönt!!har iaf bästa kollegorna.... inget tvivel! det bara är så! nu ikv har Moa ridit Bojsen.. han är pigg och glad igen, jag red Madenta samtidigt och hon bara "vadå belasta och jobba med höger bakben... har jag ett sånt?!" så fick påminna henne stup i kvarten.. men fin va hon iaf!  förövrigt så lever jag mitt fantastiska liv!! slåss med förkylningen & älskar mitt liv och alla underbara människor i det!! Puss & Kram på er så hörs vi!BTW.. stallade in hästarna igår! någon blev väldigt nöjd!! haha! "bortskämd dressyrhäst?"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0