Forever don't seem like long enough.

larger than life!!
 
Tack som fan för gårdagen mina älskade vänner!!!
det är just er som jag vill ha i mitt liv resten av min tid på denna jord!
 
Jag och Hanna åkte till Rinkaby och min fina vän Robin hade fixat till med fest!
trevliga människor var på plats kvällen blev bättre än bäst. shit vad jag har saknat mina favoritpojkar!! puss på er!
 
idag har jag varit i stan och träffat Alexander, min saknade vän från skolan! alltid lika trevligt att ses!
känns fortf sjukt att gå från att träffas typ varje dag till att bara kunna ses ibland och höras på mobil!
 
nu ikv har jag tränat min fina... som inte va så fin idag! eller jo.. men hon tycker att det är jobbigt att arbeta haha!
 
kvällen ser lugnt ut just nu... men kan ju hoppas att de vänder haha!
även om jag har brottats med en brutal baksmälla!!! fy fan! men helt klart värt varenda offrad hjärncell!
 
typ här började de spåra igår!! det skulle shotas!!! haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0