I'm not afraid´, To take a stand

it's just something we have no control over
and that's what destiny is
 
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Then you know that, you're not alone
 
 
Hemma från praktiken idag... skulle kollat foten med de jäklarna har ju ingen tid fören 30 sept!!!! va fa!!
jaja... knapra lite piller, lida foten och smörj med salva! det jag gjort nu ett tag.. det fortsätter jag med och åket till praktiken imorgon!
 
kändes dock väldigt bra igår när jag frågade Pelle om jag kunde vara ledig idag pga foten.. han bara -"Ja kolla den nu för sen blir det en hel del körande framöver!"
Yes lixom!!! :D så imorgon åker jag med Max igen...
 
red Madenta igår.. fösta passet i höstmörkret... men så blir det när man vill kolla på fotbollen..!
Heja Sverige! haha!
 
nej nu ska jag hoppa ur pyjamasen och fixa mig lite så jag inte skrämmer allt folk på Ekohallen :P
sen skall hästen ridas och ponnyerna skall gullas med!! :P
puss!
 
 
I måndags så hade vi vårat första pass i höstregnet!! genomblöta kan jag säga!!! men fy satan vad fin hon var :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0