It’s our party we can do what we want

Hands in the air like we don’t care
Cause we came to have so much fun now
 
And we can’t stop
And we won’t stop
Can’t you see it’s we who own the night
 
-"Ikväll stannar jag hemma och är duktig flicka!".... javisst så lät det igår.... Fuck that!
mossan skulle till Knislinge och lyssna på några band på Helgeå festivalen..
jag ringde mina fina vänner där och meddelade glatt... -"Jag kommer till Knislinge strax!"
 
"We gonna party like it's 3012 tonight
I wanna show you all the finer things in life
So just forget about the world, we're young tonight"
 
väl framme i Knislinge mötte Niklas upp mig, hejdå till mamma och mot festen!! där var alla fulla och glada! underbara människor, några nya ansikten men mina favoriter var på plats såklart :D FAMILJ!!!
folk kom och gick hela kvällen.. då vår fest var 20m ifrån festivalomgårdet så de hade ju fixat inträdet för hela helgen... men som ni vet var jag inte så pigg på det... så när alla skulle in och glo på sista bandet så stannade jag och en annan tjej (som jag inte minns namnet på) sen kom gänget tillbaka i omgångar och tillslut var vi allihop igen och fullt ös!!!! SKÅL!!
 
awesome kväll med underbara människor! Macke bjöd på sin omtalade Justin Bieber Cover! ..... KUNG mannen!!
 
 
 Vi fortsatte till vi helt enkelt inte pallade mer.... då blev det dags att leta upp en sovplats... Soffan i Fille och Kettys lägenhet! check!
vaknade runt 10.. till ljudet av Emil i Lönneberga... det va Kettys dotter som var i fullgång att kolla på film!
blev en riktig nostalgitripp direkt när man steg upp! världens sötaste unge kom sedan när hon upptäckte att "dem sovande främlingarna" i hennes soffa hade vaknat...
god morgon lixom! sen blev det dags att leta upp bussen och åka hem!
 
en grym sak till med denna kväll är att jag har inte betalt en spänn!!! fick skjuts av mossan till Knislinge, hade spriten hemma redan & i Familjen så hjälps vi åt att fylla varann... så skål för fan!... sen hade biljettautomaten på bussen pajat så gratis hemresa från Knislinge till Åhus!! SCORE!!!
 
Tack som fan för att jag har fått chansen att lära känna er.! Familj.. nu och föralltid! Kärlek till er mina vänner!
 
 
Fille & ?? bjuder på sjönsång!
 
Jonte, Niklas & Markus in på småtimmarna så är promillehalten som högst!
-"Du är väll inte full Markus?!" -" nej för fan jag är bara salongsberusad!"
 
 
 
Cause all I need, is a Beauty and a Beat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0