Whatever it takes

There's a dream that I've been chasing
Want so badly for it to be reality

 
Torsdag. blev som sagt jobb idag istället för praktik! cash is king!!
oj vad jag älskar mitt jobb.. träffar massor av trevlig människor, vissa flera dagar i veckan andra bara en gång.
men asså mina kollegor!! guldstjärna till er! alltid lika glada!
 
-"När man var liten så var det race med sparkcyklarna på skolgården, idag är det fortfarande lika kul men racet är på handtruckar och på terminalen i Hässleholm!"
haha! sjukt... när något skall flyttas så görs det med handtruck och när man skall tillbaka och hämta mer gods eller liknande så är det snabba ryck, och snabbast går det att åka på handtrucken! haha! den synen hur vi far runt på morgonen och på eftermiddagen när allt skall tömmas och packas osv! crazy!
 
Ridit Madenta på fältet... vi jobbar på kondisen!!.. träningsvärk imorgon?! lilla gumman!
 
imorgon blir det jobb igen, och även på Tisdag... annars blir det praktik resten av nästa vecka.. men de verkar som det är jobb på ingång :D iaf ett tag... whoop, whoop!
 
Imorgon är det även Fredag!! Cidern skall hämtas imorn.. den är betald och hämtas av min styvmorbror och kusin som ska till Tyskland imorgon!!
vem vet kanske jag får smaka redan imorgon kväll!! haha! Alkolist varning!!!
 
nej nu kallar duschen och sen ska jag glo lite på TV.. fick ett tips av min vän Niklas om en grym serie på MTV.. så jag lovade att ge den en chans haha!
sen kallar sängen och jag välkomnar Fredagen!!
 
puss på er <3
 
 I understand that it's meant to be
 
 
min underbara Katt.. sådär lagom knas!! kärlek till honom...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0