When two different worlds collide

"She tried to survive
Living her life on her own
Always afraid of the throne
But you've given me strength to find home!"

Semester! jävla nice :) hinner göra allt det men aldrig annars hinner. 
denna veckan har varit full! och den är välplanerad resten också ;) 
Måndag- Kiropraktern
Tisdag- hände inte så jäkla mö
Onsdag- tatuerade oss.. javisst jag också :) Grillkväll med grannarna
Torsdag- tandläkaren & träffade sedan vi Andreas Farmor :) 
Idag- Kiropraktern & ikväll ska vi nog bowla med rinkabygänget :) 
Imorgon - "kalas" för Andreas med min släkt eller ja typ mamma och pappa, farmor & farfar :) 
Söndag- Tävling i råby med Bojsen!! LC & LC+ 

som ni märker så händer det ngt hela tiden! fett nice :) nästa vecka är väll det stora Irland!!! 

ja just de jag tatuerade ju mig :D äntligen kan jag ju säga... har väntat sjukt länge men har lixom inte vågat eller vetat vart man skulle gå.. men efter rådfrågningar så gick jag och andreas in på Royaltatto i Hässleholm och bokade tid! 
nu är det gjort :) <3 
jag kan inte säga i nuläget om det blir fler men vi får väll se ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0